Πολιτική ποιότητας του Nefer

Η επιχείρηση «Nefer» έχοντας την γνώση και την εμπειρία στον χώρο, μπορεί και πρωτοστατεί στον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται.
Μέσα από την αρμονική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων (διεύθυνση, προσωπικό, συνεργάτες, προμηθευτές αλλά κυρίως των πελατών της), διασφαλίζει την επιτυχημένη ολοκλήρωση του έργου της.

Για να επιτύχει τα ανωτέρω, η Διοίκηση του Nefer:

  • Έχει υιοθετήσει Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2015, το οποίο και εφαρμόζει σε ολόκληρη την εταιρεία και σε όλες τις δραστηριότητες που έχουν επίπτωση στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της και την ικανοποίηση των πελατών της.
  • Έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει ειδικό πρότυπο για την παροχή υπηρεσιών κοσμητικής αισθητικής για την εξασφάλιση της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες.
  • Ανασκοπεί και βελτιώνει συνεχώς τα χαρακτηριστικά των προϊόντων της και των υπηρεσιών της, όπου είναι εφικτό, καθώς και την αποτελεσματικότητα των Διεργασιών της και κατ’ επέκταση ολόκληρου του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
  • Θέτει μετρήσιμους αντικειμενικούς σκοπούς για την ποιότητα σε εταιρικό επίπεδο, σε λειτουργικό επίπεδο Τμημάτων ή και /Διεργασιών καθώς και όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Οι στόχοι αυτοί καθιερώνονται και αξιολογούνται ως προς τον βαθμό επίτευξής τους στα πλαίσια της Ανασκόπησης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας από την Διοίκηση της εταιρείας.
  • Επενδύει στη συνεχή κατάρτιση, ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών της ώστε να παράγουν την Ποιότητα σε κάθε δραστηριότητα τους.
  • Παρακολουθεί, μετράει, αξιολογεί τις κρίσιμες παραμέτρους και διεργασίες, ώστε να εξασφαλίζεται η ποιότητα.
  • Η επιχείρηση δεσμεύεται να τηρεί και να εφαρμόζει τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις.
  • Το Nefer ευελπιστεί σε μια ευρύτερη συνεργασία καθώς αυτό που μπορεί να εγγυηθεί είναι ΠΟΙΟΤΗΤΑ σε κάθε συναλλαγή της.

Πολιτική του Nefer, σχετικά με την προσέλευση των πελατών

Το Nefer σέβεται τον πολύτιμο χρόνο σας, το ίδιο και των υπολοίπων πελατών μας. Γι’ αυτό τον λόγο σας παρακαλούμε:

  • Nα έρχεστε ακριβώς την ώρα που έχουμε προγραμματίσει το ραντεβού σας (ιδανικά 5 λεπτά πριν). Έτσι δεν θα περιμένετε ούτε εσείς αλλά ούτε οι επόμενοι πελάτες μας.
  • Σε περίπτωση καθυστέρησης το ραντεβού σας ενδέχεται να ακυρωθεί.
    Αυτό θα το κρίνει η αισθητικός που θα σας εξυπηρετήσει, γιατί στο Nefer παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και επιθυμούμε να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένη εμπειρία, με ασφάλεια.
  • Η ειδοποίηση για ακύρωση πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 3 – 6 ώρες πριν.
    Έτσι το Nefer θα έχει την δυνατότητα να αναπληρώσει με νέο πελάτη το κενό στο πρόγραμμα που θα προκύψει από την μη εμφάνιση σας.
    Εαν γίνει 0 – 3 ώρες πριν το ραντεβού θεωρείται μη εμφάνιση.
  • Μετά από 3 μη εμφανίσεις σας, συνεχόμενες ή χωρίς ενημέρωση, προκειμένου να κλείσετε το επόμενο ραντεβού σας, πρέπει να προπληρώσετε το 50% της υπηρεσίας που επιθυμείτε να κάνετε.
    Η πληρωμή πρέπει να γίνει τουλάχιστον 48 ώρες πριν το ραντεβού σας, για να ισχύει.
    Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση ή μέσω Vivawallet.
    Για το προγραμματισμό του ραντεβού σας, τα στοιχεία πληρωμής και το ποσό πληρωμής, θα πρέπει πρώτα επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά.
    Σε περίπτωση μη εμφάνισης στην προκαθορισμένη ώρα του ραντεβού σας, δεν θα υπάρχει δυνατότητα επιστροφής του ποσού.
  • Για να λάβετε τις υπηρεσίες μας, την ημέρα, την ώρα και με την αισθητικό που επιθυμείτε, σας προτείνουμε να κλείνετε έγκαιρα ραντεβού (1 – 2 εβδομάδες νωρίτερα). Ειδικά σε περιόδους high season (Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι), τα ραντεβού είναι περιορισμένα.
  • Η συνεδρία σας ξεκινά ακριβώς την ώρα που έχουμε συμφωνήσει, κατά το προγραμματισμό του ραντεβού σας κι όχι κατά προσέγγιση.
Ελληνικα