Υγιεινά σνακ για την παραλία


Ήρθε λοιπόν η ώρα να πάμε παραλία. Τρώμε ένα καλό πρωινό και ξεκινάμε! Ωστόσο, μετά από 2-3 ώρες έχουμε πεινάσει πάλι, γιατί ως γνωστών «η θάλασσα ανοίγει την όρεξη».

 

Προφανώς δεν θα επιλέξουμε κάτι πολύ βαρύ, ώστε να ξαναβουτήξουμε σε 1-2 ώρες. Οι πιο προνοητικοί από εμάς, θα έχουν πάρει κάτι από το σπίτι ή από φούρνο που θα συναντήσουν στο δρόμο, ενώ οι υπόλοιποι θα επιλέξουν κάτι από την καντίνα ή το μπαρ. Ας δούμε ποιες είναι οι επιλογές!

Από το σπίτι:
• Φρέσκα φρούτα
• Μίγμα αποξηραμένων φρούτων με ανάλατους ξηρούς καρπούς
• Γκοφρέτες ρυζιού ή καλαμποκιού
• Κρακεράκια ή μπισκοτάκια ολικής άλεσης
• Κρύο σπιτικό σαντουιτσάκι ή αραβική πίτα με τυρί και γαλοπούλα ή με βραστό λουκάνικο γαλοπούλας

Από φούρνο:
• Κουλούρι Θεσσαλονίκης
• Κριτσίνια ολικής άλεσης
• Μπάρα δημητριακών
• Σταφιδόψωμο
• Ελιόψωμο

Από καντίνα:
• Απλό τοστ γαλοπούλα τυρί
• Φρουτοσαλάτα
• Ανάμικτο χυμό φρούτων
• Γιαούρτι με μέλι και φρούτα

Τελικά, ακόμα και αν δεν επιλέξουμε κάποιο από τα παραπάνω, προσπαθούμε να βρούμε κάτι χωρίς πολύ αλάτι και λιπαρά, ώστε να μην μας βαρύνει το στομάχι. Φροντίζουμε να έχουμε προμηθευτεί άφθονο κρύο νερό, προκειμένου να μην αφυδατωθούμε, ανεξάρτητα από το αν πίνουμε καφέ ή κάποιο άλλο ρόφημα. Και για τους πιο οργανωμένους, ένα φορητό ψυγειάκι είναι η must αγορά του καλοκαιριού, για να διατηρούνται τα τρόφιμα και τα υγρά δροσερά!

Ολυμπία Βλασερού
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Απόφοιτος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου